Retorn a la infantesa

7 nov.

A l’escola Baloo hi vaig ser des de conills (curs 77/78) fins a 8è. d’EGB (curs 87/88). L’últim curs l’escola va deixar de ser una cooperativa i es va integrar a la xarxa pública, va ser una lluita llarga i va implicar un gran esforç econòmic per part de les famílies que van aguantar fins al final (a casa, per exemple, pagàvem tres quotes!).

Quan vaig començar l’institut, lluny del meu barri i de la meva ciutat, vaig comprendre que l’escola Baloo m’havia marcat per tota la vida. El cas de la Baloo no va ser un bolet i això ho he constatat a Mataró, on visc actualment, perquè molts dels meus amics i amigues resulta que també van anar a una escola del CEPEPC: l’Anxaneta; penso que no és cap casualitat.

Fa poc, gràcies al Facebook, alguns antics companys de classe ens hem “retrobat” i, com que l’enyor no té límits, hem decidit organitzar un soparet pel dissabte 8 de novembre, en tindreu notícies.

Mentrestant, per anar fent boca, he revisitat Sant Genís dels Agudells i Montbau, que són els llocs de la meva memòria d’infant, i he fet un petit recull de fotos.

Anuncis

Deixa un comentari

