Tigre

1 jul.

Els tigres impressionen. Transmeten la força i la confiança que tot sovint ens manca. És l’animal preferit del meu fill, l’Otger, que el llueix tot cofoi en una samarreta llampant. El tigre també és la imatge predilecte d’en David Segarra, que en la seva llarga trajectòria com a dissenyador gràfic, l’ha anat incorporant com a símbol de la força dels oprimits.

Fa un mes vaig comprar-me el disc “Benvinguts al paradís” dels Obrint Pas (musicalment excepcional!) i vaig retrobar les imatges del tigre i de seguida vaig saber que en David estava darrere del disseny gràfic del disc. Després de visionar el DVD que incorpora el disc, em vaig emocionar recordant Cinctorres i em va causar molta satisfacció saber que en David resideix a Veneçuela, conseqüent amb els seus ideals i compromès amb la causa bolivariana. Una abraçada company!

Cante” (Benvinguts al paradís, 2007 – Obrint Pas)

Anuncis

Una resposta to “Tigre”

  1. JULI CUÉLLAR Juliol 9, 2007 a 7:45 pm #

    L’Andreu m’ha advertit que la imatge que he penjat correspon a l’artista alcoià Antoni Miró

Deixa un comentari

